02165734350 - 09121640500 - 09122652260

ظروف یکبار مصرف رستورانی

ظرف یکبار مصرف رستورانی پارسام یکی از ظروف یکبار مصرف و پلاستیکی شرکت پارسام می باشد که عمده ترین مصرف آن برای موادی همچون بستنی می باشد. طراحی متنوع آن در انواع قالب های بیضی، مربع و گرد باعث شده است تا تنوع محصول باعث شود مصرف کننده قدرت انتخاب بیشتری داشته باشد و تولید آن در حجم های مختلف باعث کاربردی تر شدن  آن شده است.

 البته استفاده از اینگونه ظروف صرفا فقط برای نگهداری بستنی نیست و مصارف گوناگونی از جمله نگهداری و بسته بندی مواد غذایی، تنقلات، دسر، ژله و … استفاده نمایید.

استفاده از ظروف یکبار مصرف رستورانی می تواند حتی در خانه نیز کاربردهای زیادی داشته باشد. نگهداری میوه های کوچک و یا تنقلات می تواند در پاکیزه نگه داشتن آن ها کمک شایانی نماید.

یکی از مزیت های ظروف یکبار مصرف رستوران درب آن ها است. که باعث می شود از ورود هرگونه آلودگی به داخل ظرف جلوگیری نماید. تولید و ساخت ظروف یکبار مصرف لیتری در سایزها و مدل های مختلف این امکان را به مشتری می هد تا به تناسب نیاز خود در بسته بندی مواد غذایی از آن استفاده نماید.

امروزه در برخی از فروشگاه های بزرگ نیز برای نگهداری میوه ها وحتی سبزیجات از اینگونه ظروف استفاده می کنند. استفاده از مواد اولیه مرغوب نیز در تولید با کیفیت محصول نهایی نقش بسزایی دارد و در شرکت پارسام به این امر تعهد کامل داریم و با استفاده از مواد اولیه درجه ۱ ظروف یکبار مصرف با کیفیت بالا را در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

چون عمده مصرف اینگونه ظروف در صنعت بستنی سازی می باشد مهم است که مواد اولیه بکار رفته مرغوب باشد. چون این ظروف باید در دمای زیر صفر درجه نگهداری شوند به همین علت باید از دوام بالایی در هنگام قرار گرفتن در دماهای خیلی پایین را داشته باشند تا مواد غذایی داخل آن از بین نرود.

نگهداری ظروف یکبار مصرف رستورانی در یخچال های صنعتی باعث می شود که تولیدکننده این ظروف دقت کافی رادر هنگام تولید به خرج دهد تا کیفیت محصول نهایی به گونه ای باشد که شکل و فرم ظروف در دمای خیلی پایین تغییر نکند و مواد غذایی سالم بمانند

ما در مجموعه شرکت تولیدی پارسام نسبت به این امر تعهد کامل داشته و نسبت به تولید محصولات با کیفیت تعهد کامل به مشتری را داریم.