02165734350 - 09121640500 - 09122652260

ظروف کریستالی و پیرکسی

ظروف یکبار مصرف کریستالی و پیرکسی

یکی از دغدغه های مهم در مهمانی ها و مجالس، استفاده از ظروف پذیرایی مناسب است که هم زیبایی خاصی داشته باشد و هم دردسر کمتری برای استفاده از آن وجود داشته باشد. ظروف کریستالی و پیرکسی یکبار مصرف از جمله این ظروف کاربردی و زیبا هستند که خیال شما را در مراسمات مختلف راحت می کند. با شرکت پارسام تولید کننده انواع ظروف یکبار مصرف در ادامه مطالب همراه باشید تا اطلاعات مهمی در این زمینه به دست آورید.

ظروف یکبار مصرف کریستالی و پیرکسی چیست؟

شرکت پارسام با توجه به سلیقه ها و نیازهای مختلف مردم، انواع ظروف یکبار مصرف با کیفیت را تولید کرده و به بازار عرضه می کند. یکی از بهترین و مناسب ترین ظروف یکبار مصرف این شرکت که برای مجالس، مهمانی ها، جشن تولد ها و … بسیار مناسب و کاربردی است، ظروف یکبار مصرف کریستالی و پیرکسی نام دارد.

این ظروف یکبار مصرف زیبا از جنس پلاستیک با کیفیت ساخته می شوند که ظاهری شفاف و با شکوه دارند و به خاطر طراحی های متنوع آن ها، برای تمامی نیاز ها کاربردی هستند. از خوردن دسر گرفته تا وعده غذای اصلی و … شما می توانید به جای استفاده از ظروف شیشه ای، از این نوع ظروف یکبار مصرف شفاف و کریستالی استفاده نمایید تا هم مراسم خود را به زیبایی هر چه تمام تر به پایان برسانید و هم آن که نگران آسیب دیدن آن ها و هزینه زیادی که به دنبال دارند نباشید.

مزیت ها و خصوصیات ظروف کریستالی و پیرکسی یکبار مصرف

کدامند؟

ظروف کریستالی و پیرکسی یکبار مصرف پارسام دارای خصوصیات و مزیت های زیادی است که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها می پردازیم.

 

  • همانطور که گفتیم پارسام ظروف یکبار مصرف کریستالی و پیرکسی را از جنس پلاستیک با کیفیت تولید می کند در نتیجه بابت شکسته شدن و آسیب دیدن آن ها نگران نخواهید بود. از همین رو با وجود بچه ها نیز می توان با خیال راحت از ظروف پذیرایی زیبا و یکبار مصرف استفاده کرد. بنابراین، استحکام و مقاومت بالای این ظروف یکبار مصرف، یکی از خصوصیات آن ها به حساب می آید.
  • خصوصیت دیگر ظروف یکبار مصرف کریستالی و پیرکسی تولید شده در پارسام، زیبایی بی نظیر آن ها می باشد. این ظروف یکبار مصرف به خاطر شفافیت بالایی که دارند بسیار با شکوه به نظر می رسند و مواد غذایی درون خود را به خوبی نمایش می دهند. در نتیجه یک پذیرایی مجلل را برای شما به همراه خواهند داشت.
  • مزیت مهم دیگری که استفاده از ظروف یکبار مصرف کریستالی و پیرکسی به همراه دارند، قیمت مناسب آن هاست. در صورتی که شما برای خرید سرویس پذیرایی شیشه ای باید هزینه زیادی را متحمل شوید و در صورت آسیب دیدن آن ها، سرویس شما ناقص می شود. اما شما می توانید با صرف هزینه خیلی کمتر، ظروف یکبار مصرف کریستالی و پیرکسی را به کار بگیرید. با این کار اگر هر کدام از آن ها آسیب ببینند، نگرانی خاصی برای شما ایجاد نخواهد شد.
  • شرکت پارسام این ظروف یکبار مصرف را در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می کند. در نتیجه شما می توانید خیلی راحت با توجه به تم مهمانی خود، از ظروف یکبار مصرف کریستالی و پیرکسی مناسب استفاده نمایید.
  • وزن این ظروف یکبار مصرف بسیار کمتر از ظروف شیشه ای است به همین دلیل حمل و نقل آن ها کار بسیار راحت تری خواهد بود و به صرف وقت و انرژی کمتری احتیاج دارد.

ظروف یکبار مصرف کریستالی و پیرکسی تولید شده در شرکت پارسام، ویژگی ها و خصوصیات زیادی دارند. به همین دلیل است که مورد استقبال و توجه مردم عزیز قرار می گیرند و در مهمانی ها، مراسمات، کنفرانس ها، سخنرانی ها، جشن تولد ها و … از این ظروف یکبار مصرف زیبا استفاده می کنند. اگر شما نیز می خواهید جلوه خاصی به مراسمات خود بدهید می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر درباره این نوع ظروف یکبار مصرف، با کارشناسان ما تماس بگیرید

انواع کاربردهای مهم ظروف یکبار مصرف کریستالی و پیرکسی

شرکت پارسام همواره سعی می کند بهترین، با کیفیت ترین و کاربردی ترین ظروف یکبار مصرف را تولید نماید. اما اگر می خواهید متناسب با مراسمی که در پیش دارید، پذیرایی عالی و فوق العاده ای از مهمانان خود داشته باشید، پیشنهاد ما به شما، استفاده از ظروف یکبار مصرف کریستالی و پیرکسی است. این ظروف یکبار مصرف به خاطر ظاهر شفاف و شیشه مانندی که دارند، جلوه بصری بسیار زیادی داشته و چشم بیننده را به سمت خود جلب می کنند.

به خاطر خصوصیاتی که ظروف یکبار مصرف کریستالی و پیرکسی شرکت پارسام دارد، می توانید از آن ها در مراسمات رسمی، رستوران ها، هتل ها، مهمانی ها، کمپینگ ها، بیمارستان ها، کافه ها، مدرسه ها و … استفاده نمایید. به خاطر تنوع طراحی و رنگ این ظروف یکبار مصرف شرکت پارسام، شما با هر سلیقه و نیازی که دارید می توانید برای سرو انواع مواد غذایی، انواع دسر، انواع سالاد و سبزیجات، انواع شیرینی و … از این ظروف یکبار مصرف با کیفیت و با شکوه استفاده نمایید و هزینه های خود را نیز کاهش دهید. در واقع با یک انتخاب، به اهداف زیادی دست پیدا کنید.

اگر شما نیز دوست دارید از مزیت ها و کاربرد های ظروف یکبار مصرف پیرکسی و کریستالی بهره مند شوید، می توانید با شرکت پارسام تماس گرفته و از جزئیات مطلع شوید و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

قیمت ظروف کریستالی و پیرکسی یکبار مصرف چقدر است؟

شرکت پارسام برای تولید ظروف کریستالی و پیرکسی یکبار مصرف، ابتدا مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت را تهیه می کند. سپس طی فرآیند های خاصی که وجود دارد با کمک قالب های متنوع، ظروف یکبار مصرف کریستالی و پیرکسی را در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می کند. تمامی این فرآیند ها در کنار نوسانات بازار، بر قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است. پس شما باید ابتدا محصول مورد نظرتان را در تعدادی که نیاز دارید مشخص نمایید سپس قیمت و هزینه ها را متوجه خواهید شد. در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات دقیق از قیمت های روز این ظروف یکبار مصرف دارید می توانید با کارشناسان پارسام تماس گرفته و سپس سفارش خود را ثبت نمایید.

شرکت پارسام با تیم متخصص و با تجربه ای که دارد، با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات پیشرفته روز دنیا، بهترین ظروف یکبار مصرف را در انواع مختلف تولید کرده و به بازار عرضه می کند.