02165734350 - 09121640500 - 09122652260

ظروف یکبار مصرف قابل بازیافت

یکی از وسایل پر فروش و بسیار کاربردی در کشورمان، ظروف یکبار مصرف اند. به خاطر مشغله های روزانه زیادی که داریم زمان لازم برای شستشوی ظروف و… را نداریم به همین دلیل بهترین گزینه استفاده از انواع ظروف یکبار مصرف برای استفاده های روزمره و حتی در مهمانی ها و مراسمات مختلف است. شرکت پارسام با توجه به همین موضوع، به تولید انواع ظروف یکبار مصرف اقدام کرده است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید حتما با ما همراه شوید.

امروزه با توجه به شرایط موجود استفاده ار ظروف یکبار مصرف رو به افزایش است، پلاستیکی بودن این ظروف برای کسانی که به محیط زیست علاقه دارند، نگران کننده است. زیرا خیلی از این ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، یا تجزیه نمی شوند و یا فرآیند تجزیه آن ها بسیار طولانی می باشد. استفاده از ظروف یکبار مصرف قابل بازیافت این نگرانی را از بین می برد؛ زیرا این ظروف از پلیمرهای زیست تخریب پذیر ساخته می شوند، یعنی قابلیت بازیافت دارند و آسیبی به طبیعت و محیط زیست وارد نخواهند کرد.

ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف چیست و از چه موادی ساخته شده است؟

بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای استفاده از ظروف شیشه ای، چینی و… از ظروف یکبار مصرف استفاده کنند زیرا قیمت این ظروف به صرفه تر است، استفاده از آن ها راحت تر است و به خاطر وزن کمی که دارند حمل و نقل و جا به جایی آن ها نیز آسان تر است. در زندگی های امروزی که سرعت حرف اول را می زند مردم دوست دارند از وسایلی برای زندگی خود استفاده کنند که وقت آن ها را نگیرد و در عوض به آن ها کمک کند راحت تر زندگی کنند. ظروف یکبار مصرف این مزیت بزرگ را به شما می دهند.

ظروف یکبار مصرفی که شرکت پارسام تولید می کند تنوع بسیار زیادی دارد به همین دلیل شما می توانید با توجه به نیازی که دارید از انواع آن استفاده نمایید. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین ظروف یکبار مصرف در چه تاریخی تولید شد.

اولین بار در سال ۱۹۶۷ اولین ظرف یکبار مصرف کاغذی توسط فردی آلمانی به نام هرمان هنشل تولید شد. سالیان بعد برای جلوگیری از شیوع بیماری هایی مانند سل فردی به نام کرومبین آمریکایی لیوان کاغذی با عنوان لیوان سلامتی را ساخت. حدود ۳۰ سال بعد بود که در کنار لیوان های کاغذی، قاشق، چنگال و بشقاب کاغذی نیز ساخته شدند.

در سال ۱۹۴۸ یکی از رستوران های معروف به نام مک دونالد برای جلوگیری از دزدی ظروف خود، عدم نیاز به شستشوی ظروف و کاهش هزینه های مربوط به آن، از ظروف و بسته بندی های پلاستیکی استفاده کرد. این تاریخ نقطه عطفی بود که باعث شد انواع ظروف یکبار مصرف پلاستیکی تولید و روانه بازار شود. طوری که اکنون شاهد انواع مختلفی از ظروف یکبار مصرف هستیم که از مواد اولیه مختلفی مانند پلاستیک، کاغذ، آلومینیوم و… ساخته می شوند.

شرکت پارسام نیز از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ظروف یکبار مصرف مخصوص پذیرایی، بسته بندی سالاد و سبزیجات، بسته بندی گوشت و مرغ و… آغاز کرده است و با استفاده از بهترین مواد اولیه و با کمک تجهیزاتی به روز همواره سعی در برطرف نمودن نیاز شما مشتریان عزیز دارد. در صورتی که می خواهید با محصولات مختلف شرکت ما آشنا شوید می توانید سری به وبسایت ما بزنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سفارش ظروف یکبار مصرف

انواع ظروف یکبار مصرف به همراه توضیحات

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم شرکت پارسام انواع مختلفی از ظروف یکبار مصرف تولید می کند. هر کدام از این ظروف یکبار مصرف ویژگی های خاصی دارند و برای اهداف به خصوصی استفاده می شوند. در ادامه مهم ترین محصولات این شرکت را نام می بریم.

ظروف یکبار مصرف سالاد و سبزیجات

یکی از انواع محصولات شرکت پارسام، ظروف یکبار مصرف سالاد و سبزیجات است. ساختار این ظروف به گونه ای است که در دمای بالا و پایین مقاومت خوبی از خود نشان می دهند در نتیجه از سالاد و سبزیجات درون خود به خوبی محافظت می نماید. همچنین برخی از انواع آن ها که دارای درب هستند از ورود آلودگی به درون ظرف جلوگیری می کند در نتیجه مواد غذایی درون خود را سالم نگه می دارد.

نمونه ظروف یکبار مصرف سالاد و سبزیجات پارسام
نمونه ظروف یکبار مصرف سالاد و سبزیجات پارسام
نمونه ظروف یکبار مصرف سالاد و سبزیجات پارسام
نمونه ظروف یکبار مصرف سالاد و سبزیجات پارسام

ظروف یکبار مصرف پروتئینی

ما ایرانی ها در اکثر مواد غذایی خود از گوشت و مرغ استفاده می کنیم. برای آن که خریدی راحت داشته باشیم و در عین حال از سلامت این مواد پروتئینی در برابر آلودگی ها مطمئن شویم باید از ظروف بسته بندی مناسبی استفاده نماییم. ظروف یکبار مصرف پروتئینی که در پارسام تولید می شود مقاومت بالایی در برابر دماهای پایین دارد. همچنین به خاطر کیفیت مواد اولیه، از ورود میکروب و آلودگی به درون ظرف جلوگیری کرده در نتیجه گوشت و مرغ و … فاسد نمی شوند. این نوع ظروف یکبار مصرف با کیفیت عالی در ابعاد و اندازه های مختلفی توسط شرکت پارسام تولید می شوند.

ظروف یکبار مصرف پروتئینی پارسام
ظروف یکبار مصرف پروتئینی پارسام
ظروف یکبار مصرف پروتئینی پارسام
ظروف یکبار مصرف پروتئینی پارسام

ظروف یکبار مصرف بسته بندی

یکی از مسائلی که امروزه بسیار مهم است مسئله بسته بندی است که محصولات مختلفی از جمله اقلام خوراکی، بهداشتی و … را شامل می شود. از آن جایی که ما در طول روز به چند وعده غذای سالم احتیاج داریم بسته بندی مواد غذایی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. با توجه به اهمیت این موضوع شرکت پارسام به تولید انواع ظروف یکبار مصرف بسته بندی اقدام کرده است زیرا سلامتی شما عزیزان را امری بسیار مهم تلقی می کند. مواد غذایی در این ظروف یکبار مصرف به خوبی در برابر هوا، آلودگی ها، گرما یا سرما و … محافظت می شوند. همچنین این ظروف یکبار مصرف در مجاورت با مواد غذایی واکنش شیمیایی نمی دهند و سبب فساد مواد غذایی نمی شوند. به همین دلیل با خیالی راحت می توانید مواد غذایی و خوراکی خود را سالم نگهداری نمایید.

ظروف بسته بندی پارسام
ظروف بسته بندی پارسام
ظروف بسته بندی پارسام
ظروف بسته بندی پارسام

ظروف یکبار مصرف رستورانی

ظروف یکبار مصرف رستورانی پارسام که از جنس پلاستیک ساخته می شوند در ابعاد و قالب های مختلفی از جمله بیضی، گرد و مربع تولید می شوند. شما می توانید برای نگه داری از انواع مواد غذایی، دسر، تنقلات مختلف، بستنی و … از این ظروف یکبار مصرف استفاده نمایید. با توجه به این که ظروف یکبار مصرف رستورانی پارسام دارای درب هستند با خیالی آسوده می توانید مواد غذایی و خوراکی خود را درون آن نگه دارید بدون آن که نگران آلوده شدن آن ها باشید. از آن جایی که ممکن است برخی مواد غذایی نیاز به نگهداری به دمای زیر صفر داشته باشند مانند بستنی، ما این ظروف یکبار مصرف را به گونه ای تولید می کنیم که مقاومت بالایی در برابر سرما داشته باشند در نتیجه کیفیت بسیار بالای آن ها سبب حفظ مواد خوراکی شما می شود.

ظروف یکبار مصرف رستورانی پارسام
ظروف یکبار مصرف رستورانی پارسام
ظروف یکبار مصرف رستورانی پارسام
ظروف یکبار مصرف رستورانی پارسام

ظروف یکبار مصرف پیرکسی و کریستالی

شرکت پارسام به فکر مهمانی ها و مراسمات شما نیز هست به همین دلیل ظروف یکبار مصرف مناسب این مجالس را تولید کرده است. اگر می خواهید در مهمانی هایتان زحمت شستن ظروف و … نداشته باشید و در عین حال از ظروفی استفاده کنید که زیبایی خاصی داشته باشند می توانید ظروف یکبار مصرف پیرکسی و کریستالی پارسام را امتحان کنید. این ظروف یکبار مصرف بسیار شفاف هستند در نتیجه زیبایی خاصی داشته و به مهمانی شما جلوه و شکوه به خصوصی می دهند.

شرکت پارسام با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب، وسایل و تجهیزات پیشرفته و تجربه متخصصین خود محصولات و ظروف یکبار مصرف بسیار با کیفیتی تولید می کند و همواره به فکر رضایت و سلامتی شما عزیزان می باشد.

ظروف کریستالی و پیرکسی پارسام
ظروف کریستالی و پیرکسی پارسام
ظروف کریستالی و پیرکسی پارسام
ظروف کریستالی و پیرکسی پارسام
مزایای ظروف یکبار مصرف

مزایای ظروف یکبار مصرف

همانطور که تا الان متوجه شده اید استفاده از ظروف یکبار مصرف می تواند مزایای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه برخی از مهم ترین مزیت های استفاده از ظروف یکبار مصرف را با هم بررسی می کنیم.

  • بالا رفتن سرعت زندگی در شرایط مختلف
  • کاربردی بودن این ظروف یکبار مصرف مانند استفاده در سر کار، مدرسه، دانشگاه، مهمانی، تولد و …
  • قیمت مناسب و صرفه اقتصادی این ظروف
  • وزن کم و حمل و نقل آسان
  • تنوع رنگ و طرح ظروف یکبار مصرف در نتیجه انتخاب تم مناسب برای هر مهمانی
  • رفع نیاز به شستن ظروف و در نتیجه کاهش مصرف آب و مواد شوینده
  • تمیزی و بهداشتی بودن آن ها و حفظ سلامتی
  • حفظ مواد غذایی درون ظروف یکبار مصرف از سرما، گرما، آلودگی ها و …

مواردی که ذکر کردیم تنها بخشی از مزایای ظروف یکبار مصرف است. نکته ای که در این زمینه وجود دارد انتخاب ظروف یکبار مصرف با کیفیت است تا تمامی این مزیت ها حاصل شود. شرکت پارسام با استفاده از مواد اولیه مرغوب و دانش فنی سعی در ارائه با کیفیت ترین ظروف یکبار مصرف دارد تا رضایت و اعتماد شما مشتریان عزیز را جلب نماید.

توجه به سلامت محیط زیست

غرق شدن افراد در زندگی روزمره و مشغله های کاری باعث شده بود که توجه به محیط زیست بسیار کم رنگ شود، اما در سال های اخیر با توجه به اثر محیط زیست در زندگیمان، توجه به محیط زیست و سلامت آن به یکی از دغدغه ها و اهداف زندگیمان تبدیل شده است. و به این نکته پی برده ایم که آسیب رساندن به محیط زیست می تواند چه اثرات جبران ناپذیری در زندگیمان داشته باشد.

با افزایش استفاده از ظروف یکبار مصرف، سلامت محیط زیست به خطر افتاده است زیرا خیلی از این ظروف تجزیه نمی شوند و یا تجزیه شدن آن ها بسیار زمان بر است؛ در این صورت رها کردن آن ها در طبیعت علاوه بر زشت کردن محیط زیست، باعث می شود که سلامت بسیاری از حیوانات به خطر بیافتد، روزانه خیلی از حیوانات در اثر همین مسئله جان خود را از دست می دهند.

پس باید بیشتر از قبل به محیط زیست توجه کنیم و تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا هرکس به نوبه ی خود از این سرمایه گران بها و ارزشمند نگهداری کند.

خرید ظروف یکبار مصرف

پلیمرهای زیست تخریب پذیر

پلیمرهای زیست تخریب پذیر به دو دسته طبیعی و سنتزی تقسیم می شوند. پلیمرهایی که از مواد طبیعی ساخته می شوند، منشأ آن ها یا گیاهی است و یا حیوانی. به عنوان مثال از انواع نشاسته ها مانند گندم، برنج، ذرت، سیب زمینی و … برای تولید این پلیمرهای قابل بازیافت استفاده می شود.

این ظروف زیست تخریب پذیر در مواجهه با میکروارگانیسم های خاک، رطوبت، دما و فشار خاک برای پوسیده شدن به شش ماه زمان نیاز دارند.

ظروف پلاستیکی قابل بازیافت

ظروف یکبار مصرفی که از جنس پلاستیک هستند طی فرآیندهایی دوباره قابل استفاده می شوند یعنی بعد از جمع آوری آن ها، برای ساخت موارد دیگر از آن ها استفاده می شود. در این صورت دیگر نیازی به تولید انبوه این ظروف نخواهد بود و محیط زیست نیز آسیب کمتری خواهد دید. در ادامه به برخی از این ظروف اشاره خواهیم کرد.

ظروف یکبار مصرف پت یا پلی اتیلن تری فتالات

از این ظروف بیشتر برای ساخت بطری ها و … استفاده می شوند. با تفکیک زباله، این ظروف جمع آوری شده و درساخت الیاف، مبلمان، کوله پشتی، فرش، تسمه و… استفاده می شود. بدین صورت این ظروف مجدد در چرخه ی تولید دیگر محصولات قرار می گیرند.

ظروف یکبار مصرف پلی پروپیلن یا PP

ظروف یکبار مصرف پلی پروپیلن چون نقطه ذوب بالایی دارند برای مواردی استفاده می شوند که دمای ماده غذایی بالا است. این ظروف یکبار مصرف دوباره مورد استفاده قرار می گیرند و در موارد چون جارو، برس، چراغ راهنما، کابل باتری، سطل، سینی، ایستگاه دوچرخه و … مجدد مورد استفاده قرار می گیرند.

ظروف یکبار مصرف پلی استرن یا PS

بازیافت و استفاده مجدد از این ظروف به سختی انجام می شود؛ اما این روند کم کم رو به رشد است و در بازیافت آن، وسایلی چون کلید برق، عایق، هواکش، خط کش و… ساخته می شوند.

ظروف یکبار مصرف گیاهی

ظروف یکبار مصرف گیاهی همانطور که گفتیم با استفاده از نشاسته گندم، ذرت، برنج و … تولید می شوند  و طرح ها و مدل های بسیار متنوعی دارند. امروزه با توجه به اهمیت مسئله محیط زیست، در سراسر دنیا سعی می کنند از ظروف یکبار مصرفی استفاده کنند که در مدت زمان کمتری در طبیعت تجزیه شود. استفاده از این ظروف برای سلامت انسان نیز آسیبی ندارند و در صورت قرار گرفتن غذای گرم در آن ها، مواد سمی و خطرناک تولید نمی کنند. این ظروف ماندگاری و دوام زیادی دارند و اگر طولانی مدت در انبار نگهداری شوند، آسیبی نخواهند دید.

ظروف یکبار مصرف گیاهی چون از جنس طبیعت هستند در زمان کوتاه تری نسبت به سایر ظروف یکبار مصرف، تجزیه می شوند و در حدود ۵ الی ۶ ماه تجزیه شدن آن ها زمان می برد.

ظروف یکبار مصرف کاغذی

از این جنس بیشتر در لیوان و بشقاب کاغذی استفاده می شود که با توجه به طبیعی بودنشان، خطر و آسیبی برای انسان و محیط زیست نخواهند داشت. اما به نسبت سایر ظروف یکبار مصرف، ممکن است قیمت بالایی داشته باشد.

نکات ضروری در استفاده از ظروف یکبار مصرف

  • قبل از آن که اقدام به خرید ظروف یکبار مصرف کنید، به نوع استفاده خود از ظروف دقت کنید تا ظرف یکبار مصرفی را خریداری کنید که متناسب با نیاز شما باشد مثلا مصارف سرد ظروف خود را دارند و برای مواد غذایی داغ نیز باید از ظروف مخصوص خود استفاده کرد. در صورتی که به این نکته توجه نکنید ممکن است سلامتی شما و اطرافیانتان به خطر بیفتد.
  • ظروف یکبار مصرف را از فروشگاه های مجاز خریداری کنید.
  • به نشان وزارت بهداشت بر روی ظروف یکبار مصرف توجه داشته باشید.
  • بهتر است از ظروف یکبار مصرف بی رنگ استفاده کنید زیرا اکثر ظروف یکبار مصرف رنگی، در اثر مجاورت با حرارت، لایه ای از رنگ آن ها جدا شده و با ماده غذایی مخلوط می شود.
  • همه نوع ظروف یکبار مصرف را نمی توان در مایکروویو یا فریزر قرار داد، زیرا برخی از این ظروف در دماهای خیلی بالا و خیلی پایین، مواد سمی و سرطان زا از خود آزاد می کنند که برای سلامتی انسان بسیار خطر ناک هستند. ظروف یکبار مصرف پلی پروپیلن را می توان در مایکروویو یا فریزر قرار داد پس در هنگام خرید به جنسی که ظروف یکبار مصرف از آن تولید شده اند دقت بفرمایید.
  • سعی کنید بیشتر از ظروف یکبار مصرف قابل بازیافت استفاده کنید. درست است که قیمت بالاتری نسبت به سایر ظروف یکبار مصرف دارند اما اگر وسعت دیدمان را بیشتر کنیم خواهیم دید که سلامت محیط زیست تا چه اندازه اهمیت دارد. پس در حفظ محیط زیست بکوشیم.
نکات استفاده از ظروف یکبار مصرف


دانلود کاتالوگ پارسام

قیمت ظروف یکبار مصرف

قیمت ظروف یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف تولید شده در شرکت پارسام تنوع زیادی دارند زیرا این شرکت به فکر رفع نیاز شما در موارد متعدد است به همین دلیل با توجه به نیازی که هر فرد در زندگی خود می تواند داشته باشد، پارسام این ظروف یکبار مصرف بسیار کاربردی را تولید می کند. قیمت ظروف یکبار مصرف به عوامل مختلفی از جمله نوع ظروف یکبار مصرف، ابعاد و اندازه آن ها، جنس و نوع مواد اولیه آن ها، نوسانات بازار و … بستگی دارد. اگر می خواهید با قیمت دقیق هر کدام از ظروف یکبار مصرف تولید شده در پارسام آشنا شوید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا ضمن دریافت راهنمایی های لازم، بتوانید خریدی مطمئن و دقیق داشته باشید.

شرکت پارسام با فعالیت های پیوسته ای که در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف داشته است توانسته به قطبی مثبت در این زمینه تبدیل شود تا کیفیت، قیمت مناسب و رضایت را برای مشتری فراهم نماید. این شرکت همواره تلاش می کند تامین کننده مناسبی برای رفع نیاز مشتریان خود باشد.